Εγγύηση σε όλα τα προιόντα / Παράδοση σε 24 ώρες / 1000+ Google Reviews ☆☆☆☆☆

Συχνές Ερωτήσεις

Example Image

  • Γιατί τα προϊόντα της Koolstaff είναι φθηνότερα από τα ίδια προϊόντα στα άλλα e-shops?
Η ομάδα της Koolstaff εχει επενδύσει πολύ χρόνο στην καλλιέργεια διαπροσωπικών σχέσων με τα μεγαλύτερα Brands στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική.Πλέον με την πολύχρονη εμπειρία μας έχουμε καταφέρει να προμηθευόμαστε τα προϊόντα μας απευθείας από τις κεντρικές αποθήκες των εταιρειών που συνεργαζόμαστε, παρακάμπτοντας  έτσι τους διανομείς/μεσάζοντες  οι οποίοι απλά "φουσκώνουν" την τιμή χωρίς να προσφέρουν αξία στο τελικό προϊόν.Αυτή την έκπτωση στην τιμή αγοράς που έχουμε εξασφαλίσει την προφέρουμε στους πελάτες μας!Ακολουθεί και το διάγραμμα με την φιλοσοφία μας.


  • Αλλαγή  –- Μπορώ να  αλλάξω ένα  προϊόν που αγόρασα από την KooLStaff?

  1. Επιστροφές γίνονται εντός 2 ημερών από την παραλαβή του δέματος με την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι όπως στην αρχική του κατάσταση.Σε διαφορετική περίπτωση το προιόν θα αποστέλλεται πάλι πίσω στον πελάτη με δική του χρέωση μεταφορικών.
  2. Στην περίπτωση επιστροφής ή/και αλλαγής ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα. (Από τον χώρο σας, στον χώρο μας και το αντίστροφο).Το σύνολο σε αυτή την περίπτωση είναι 5€.
  3. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος σας το αντικαθιστούμε εντελώς δωρεάν.
  4. Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο πελάτης αναλαμβάνει την αποστολή του προιόντος πίσω στην έδρα μας με δική του χρέωση.Στο ποσό που θα κατατεθεί στο λογαριασμό του θα έχουν αφαιρεθεί τα μεταφορικά της αρχικής αποστολής 3,90€. Το ποσό (3,90€) αφαιρείται και για τις παραγγελίες >40€ όπου τα μεταφορικά ήταν δωρεάν καθώς αποτελεί αμοιβή του κούριερ την οποία έχει καταβάλει η εταιρία.
  5. Η εγγύηση δεν καλύπτει smartwatch που εχουν πάρει νερό καθώς κανένα smartwatch δεν είναι για χρήση στη θάλασσα.Αν κατά τον τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί οτι το ρολόι έχει πάρει νερό τότε θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση μεταφορικών.


  • Εγγραφή - Γιατί να κάνω εγγραφή στην KooLStaff?
 Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στην KooLStaff.grέχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου wish list και να έχεις όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλεις. 
  • Εγγραφή - Θέλω να γίνω μέλος στην KooLStaff. Πώς μπορώ να το κάνω?
Για να γίνεις μέλος κάνεις κλικ στο "Δημιουργία Λογαριασμού" στην πάνω δεξιά πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Τώρα μπορείς κι εσύ να αγοράσεις από το την KooLStaff!
  • Εγγραφή - Ξέχασα το password μου στην KooLStaff. Τι πρέπει να κάνω;
Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε κλικ στο link "Απώλεια Κωδικού" ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.


  • Παραγγελία - Πώς παραγγέλνω από την KooLStaff?
Στην KooLStaff παραγγέλνεις οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή "Προσθήκη στο καλάθι" που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στo 217 736 4738 & 698 845 9821 καθημερινά από τις 9:00 έως τις 15:00.

  • Παραγγελία - Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από την KooLStaff?
Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail ή/και SMS για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου: α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία.Μην ξεχάσεις να δεις στα spam/ανεπιθύμητα αν δεν μπορείς να βρεις το επιβεβαιωτικό email. β) Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της, λαμβάνεις νέο e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης γ) όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις e-mail για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας μέσα από το λογαριασμό σου στην KooLStaff. Τις ενημερώσεις που λαμβάνεις μέσω e-mail μπορείς να τις λαμβάνεις και μέσω SMS αρκεί να μας έχεις δηλώσει το κινητό σου όταν έκανες την παραγγελία σου. 

  • Πληρωμή - Πώς πληρώνω στην KooLStaff?
Στην KooLStaff  πληρώνεις με αντικαταβολή /χρεωστική κάρτα ή Paypal.